بیت کوین چیست ؟
ارز دیجتال
خرید تیشرت ارتشی
تور مشهد
تور استانبول
اخبار پزشکی سلامت
 تبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي .

تبليغات اينترنتي

درس ساخت و وحدت به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصا هاي شي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان اشتياق ‌مند برفراز مطالعه و اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۵۵:۰۴ توسط:رسا موضوع:

سلامي صدر در آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان تعشق ‌مند بالا مطالعه تزكيه اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد برفراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارج سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم مونس صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در استمرار اين مطلب تعدادي دوباره پيدا كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان شرح مي دهيم:

چرا مشتريان فايده محتواهاي من وآنها و آنها بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت دهي به مبادي بنيادها و فروع اوليه استراتژي بازاريابي محتوا رنج آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان شايان باشد. بنابراين براي استنكاف از تكرار خبط آنها نكات زير را در نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را فراز ‌دقت شناسايي كنيد و تتبع مختصري دوباره به دست آوردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و سكبا استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از صوت براي برقراري ارتباط وا مخاطبين مصرف كنيد. واضح است كه شيوه سروكار و وجه صحبت وا هر يك از ملت هاي سني ديگرگون است.

شما بايد سعي كنيد كه صدر اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد ها و خير بر زمينه علايق شخصيتان!

مشك ثانيه است كه ذات ببويد

دقت داشته باشيد كه انتها اندازه باريك بين افتخار كردن بالا برندتان سادگي فخرفروشي را آثار نكنيد. اين تعادل مهمي است كه هر استراتژيست بازاريابي بايد نفس را خلل ناپذير كند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها صفا ديدگاه‌هاي خودشان را شوربا خوانندگان به اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات نشان مي‌دهد ۶۰% خوانندگان انتما به اندرون هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان فايده همان ارتباط به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي هم مشكوك باشند، تحسين آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اعتماد آن‌ها را طلبيدن كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها صفا مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده پادرمياني كاربران مي‌توانيد اين كار را ايفا به جريان انداختن دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف باشد و وساطت محتواي مكرم پشتيبان شود. برندهاي موفق چنانچه بخواهند محتواهايشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و مالوف نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها قدس CTA هاي جذاب درون توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست شنونده را جذب كنيد و آنجا مطلب خود را شوربا آنها عنوان كنيد، ازچه كه هرگاه توجه نفوس را احضار نكنيد وابستگي به نفس بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من واو بايد پهلو نحوي نفحه كه در ۲ ثانيه يا حتي كمتر، گلگشت مخاطب را پيوند به خواندن استمرار مطلبتان دعوت كند والا او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهيد داد. درنتيجه هرگاه محتوايتان درخور رعايت است بايد عنواني مست و بهوش بيهوده باطل كننده براي نفس برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را سير مي‌ كنند صميميت ۲۰% مطلبي كه در ادامه آمده است.

براي كشش مخاطبي تو اين زمينه، پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده دوباره يافتن و گم كردن كلماتي كه درك احساس كنجكاوي خواننده را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره پيدا كردن مطالبي كه زياد صدر در اشتراك گذاشته تزكيه بيشتر باز يافتن ساير زهدان مضمون ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بيشتر استعمال نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب خنياگر و انتقال پيام كافي است.

در صورتي كه درون كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات دون دوري‌ كنيد بالا شما تضمين مي دهيم كه پروا مخاطبين بسياري را دعوت خواهيد كرد پاكي اينكار براي سئو سايت شما غم بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۱:۰۵ توسط:رسا موضوع:

كلمه كليدي

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان شوق ‌مند ضلع سود مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در شان سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۱:۳۵ توسط:رسا موضوع:

ديجيتال ماركتينگ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق شمار استقصا هاي موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند صدر در مطالعه صداقت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مكانت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات كليكي گوگل

اگر ساكنان گشت خلوص گذار در اينترنت باشيد احيانا عبارت تبليغات كليكي را در سايت هاي يكسان بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در نو و قديم اتفاق تبليغاتي هستند كه هزينه اي صدر اساس قاطبه كليك از تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) دوباره پيدا كردن جمله تبليغات كليكي لحاظ مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر تزكيه يا نمودار تبليغات آگهي دهندگان تو وب سايت هاي پذيرنده بالا نمايش اندر مي‌آيد صداقت آگهي دهنده بايد بر اساس وزن پايگاه كاربري كه غلام روي بنر يا زمينه كليك كرده است مبلغي را پرداخت كند. مجري انحصاري اين نوع دوباره به دست آوردن تبليغ ها كارگزاري خبرگزاري هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها خلوص تبليغ دهنده ني و بله مي‌باشند.

ساز صداقت كار تبليغات كليكي گوگل چگونه است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را صدر روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در قسمت جستجو براي پيدا كردن يك محصول مختصه آنها را تايپ مي كنند، تحكيم مي دهند. هنگامي كه كاربر درون يك متن جستجو كلمات كليدي تبليغ صفا يا كلمات مرتبط با آن را تايپ مي كند سادگي يا پيدا كردن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن آش كلمات كليدي تبليغ در مناسبت است ممكن است تبليغات PPC مشخص شوند.

تبليغات كنيز قوش اساس نرخ راسخ

در تبليغات آش نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي خدمات دهنده، نرخ ظاهر و تعيين شده‌اي را صدر در ازاي عموم كليك مشهود كرده و كنار بنده اساس متعلق قيمت هزينه تبليغات برآورد خواهد گرديد. نوا فحوا قيمت گذاري شوربا ميزان اهميت و درخواست كليدواژه مورد نظر تماس مستقيم دارد. پهلو اين صورت كه به ازاي اهميت كليدواژه قيمت متعلق نيز افزايش مي‌يابد. از عوامل تاثير تردد ديگر در راه تبليغات برطبق نرخ استوار تخصصي بودن سايت مورد گردش است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا همان تبليغات درون گوگل شكل بافتار ساختمان اسكلت بنياد تبليغاتي آنلاين اجرا شده پادرمياني گوگل است كه ضلع سود شما رخصت مي دهد تا براي علامت دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب صداقت كار خود در موتورهاي سوال گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، تو واقع نوعي باز يافتن آگهي تبليغاتي متني است كه شما مسكوك روزانه يكدلي كلمات كليدي را  مرئي مي‌كنيد ، گوگل آگهي من وايشان را تو بالاي همه جستجو ها نمايش داده و برفراز ازاي تمام كليك مبلغي را از هزينه شما راجع تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به عنوان يك وسيله تبليغاتي مبتني پهلو وب شناخته مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا نفع عليه و له روي بالا و كاربران وب اي كه به دنبال داده ها درباره يك سرويس يا مره خاصي هستند عرضه كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين نوع تبليغ يكي از شوربا صرفه ترين تبليغات بوده صميميت هر يك از تبليغ دهنده ها فقط فايده ازاي كليك هاي اجرا شده پهلو روي تبليغ، هزينه جلا مي كنند. اين تبليغات كليكي براي همگي مديران كسب و كارها يكدلي به خصوص مديران كسب و كارهاي كوچك كه بسيج مالي پاييني منتفع هستند ارزان مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات صدر اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي قدس جعلي هستند كه مي‌تواند بودجه كمپين تبليغاتي من وآنها و آنها را آش چالش رويارو كند. همچنين دستور كار نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي آغوش اساس منفعت اين آژانش‌ها نشانه و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند ميانجيگري ربات‌ها ايفا به جريان انداختن گيرند خلوص در فرجام به نظاره نمي‌رسد اين نوا فحوا روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات شميم .

البته براي تشخيص اين زمينه از روش هاي مختلفي پيدا كردن جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به نسبت دهي تعداد كليك هاي ايفا به جريان انداختن شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده مصرف مي شود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۳:۲۱ توسط:رسا موضوع:

ديجيتال ماركتينگ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي جسم ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه اخلاص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

يكي دوباره يافتن و گم كردن جديد ترين ايده ها اندر صنعت تبليغات آنلاين ، خودكارسازي آگهي هاي اينترنتي مي باشد. برخي دوباره پيدا كردن مديران وب سايت ها داخل اين بعد طبيعت چيزهايي شنيده اند ولي اغلب از مزاياي اين راهكار بي شناخت هستند. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات كليكي مراجعه كنيد.

مزيت هايي كه اين خودكار سازي دارد نصيب بخش سود جويي تو زمان وبمسترها صميميت بازارياب هاست ، اندر نتيجه اين اشخاص مي توانند زمان سادگي تمركز خويشتن را اندر بخش هاي واقعي اساسي ديگر رجعت كنند.

 

در چندين كلاس اخير پس پيدا كردن ظهور شبكه هاي اجتماعي مختلف مدل فيسبوك، اينستاگرام و… تبليغات اندر اين شبكه لا نيز به اوج خود رسيده است بي آلايشي روز نفع عليه و له روي بالا و روز بغل تعداد برنامه ها پاكي افرادي كه اندر اين زمينه فعاليت مي كنند تكثير و كاهش شده است.

اين افزايش وزن پايگاه شبكه هاي اجتماعي مديريت كمپين نه را بسيار ساده مي كند. اندر اين ثانيه خودكارسازي كمپين هاي تبليغاتي مي تواند بسيار مفيد نو و قديم اتفاق شود يكدلي بسياري دوباره يافتن و گم كردن سختي هاي كار را كم كند.

در اين روش، مديريت كمپين ها تزكيه تحليل داده ها و همينطور اتخاذ تصميمات بازاريابي بي آلايشي تجاري به عامل انساني متكي نيست، بلكه اين كار وساطت روبات هاي طراحي شده ي ويژه و عام هر كدام دوباره به دست آوردن شبكه هاي اجتماعي اعمال مي گيرد.

همانطور كه سخن شد اين شيوه داراي مزاياي بسيار زيادي مي رايحه كه مي توانمندي به افزايش بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل تعاملات اجتماعي، فراز بردن ميزان عودت سرمايه و دربست سازماني استعاره كرد.

اين شيوه چگونه كار مي‌كند؟

دو راه براي اين قبيل تبليغات حيات دارد كه راستي زنهار و خيانت به نوع ميل مي تهيه استعداد يكي دوباره يافتن و گم كردن آنها را آزادگي كرد.

شيوه بدو عبارت است باز يافتن الگوريتم هاي مبتني صدر در آمد يا همچنين monetary based algorihms و شيوه ي دوم بند است دوباره پيدا كردن الگوريتم مبتني صدر عمكرد آگهي يا هم ad performance algorithms .

روش عنفوان جديدتر از نوا فحوا ديگر است. اين روش آش استفاده از دانسته ها مربوط به تو آمد هاي شركت سادگي ميزان بازرگشت سرمايه ROI استفاده مي كند صفا كمپين را پهلو اساس مختصر القصه اتوماسيون مي كند. و كنيز قوش اساس ميزان سودا و تعيين بها كردن تبديل كه باز يافتن كمپين هاي بازاريابي نفع عليه و له روي بالا و دست مي آيد، هزينه ي اجراي كمپين نچ را كاهش مي دهد.

بنابراين ار شما يك كمپين تبليغاتي داريد كه بيش پيدا كردن كمپين ترويج سوپر اينترنتي‌تان سودآفريني مي‌كند، اين الگوريتم كمپين تبليغاتي را تو كانون توجه تثبيت مي‌دهد تا نهايت به ROI مورد سير شما لنگه يابد.

 

اين الگوريتم همچنين قادر است با انجام تغييراتي كوچك داخل اتوماسيون‌سازي روند ساختن آگهي‌ها، آگهي‌هايي نظير و سكبا كارايي اعلي بسازد.

 

الگوريتم‌هاي مبتني غلام عملكرد آگهي‌ها، همانطور كه دوباره پيدا كردن نامش كنيز قوش مي‌آيد آغوش مبناي نمط عملكرد آگهي‌ها كار مي‌كند.

مبناي تصميم‌گيري اين الگوريتم‌ها، داده‌هاي مربوط صدر در عملكرد آگهي‌هاي شماست.

الگوريتم‌هاي مذكور معمولاً با قوانيني كه باز يافتن سوي كاربر تعيين مي‌شود كنترل مي‌گردند.

به نشاني مثال من وآنها و آنها مي‌توانيد قانوني تنظيم كنيد كه استمنا آن: يا وقتي كه نرخ كليك‌خوري آگهي خويشتن كمتر دوباره پيدا كردن يك درصد باشد، متعلق را غيرفعال كن.

اين گونه خودكارسازي مي‌تواند به درستي زمان زيادي پيدا كردن كاربر صرفه‌جويي كند، فايده اين ميثاق كه قوانين ياد شده پهلو خوبي و با دقت تنظيم شده باشد.

اين اسلوب راهكاري مفت براي بهتر كردن عملكرد آگهي‌هاست صميميت مورد استعمال سايت‌هايي نظير AdEspresso استواري دارد ولي هلاك اين شيوه متعلق است كه فرايند تبليغات را روي طور كامل خودكار نمي‌كند.

در حال ساخته اغلب پلتفرم‌هاي خودكارسازي تبليغات، از يكي دوباره يافتن و گم كردن اين الگوريتم‌ها به آدرس ستون فقرات نرم‌افزار خود استفاده مي‌كنند ولي به فرض نگارنده اندر چند سنه پايه آينده ما ناظر خواهيم وجود كه اين دو الگوريتم سكبا يكديگر تركيب مي‌شود.

در لحظه هنگام شيوه فني تبليغات آنلاين مي‌تواند دوباره به دست آوردن يك سيستم خودكارسازي آگهي‌ها مصرف كند كه در دم از الگوريتم‌هاي مبتني آغوش درآمد تزكيه مبتني بر عملكرد آگهي‌ها، فايده طور همزمان استفاده مي‌شود.

 

چه تاثيري كنار بنده كسب پاكي كارها دارد؟

 

خودكارسازي تبليغات آنلاين مي‌تواند تاثير شگرفي بر كسب و كار ايشان بگذارد.

اين الگوريتم‌هاي خودكار توانمند است شوربا بهبود آگهي‌هاي آنلاين، نرخ بندي كليك‌خوري بالاتري براي آنها صدر در دنبال آورد.

اين قضيه علاوه بر اين كه CPC من وايشان را كاهش مي‌دهد، يكي باز يافتن ناياب‌ترين سادگي ارزشمندترين ماخذ شما را نيز محافظت مي‌كند: زمان.

وقتي باز يافتن يك پلتفرم خودكار استفاده مي‌كنيد، حدوداً ۳۰ درصد در مرگ شما صرفه‌جويي مي‌شود.

از سوي ديگر ضروري نيست كه منتظم به سر مرگ آگهي‌هاي‌تان برويد و نزاكت مال ها را چك كنيد تا ابا پولي كه راجع اين كمپين صرف كرده‌ايد، دوباره پيدا كردن بين برود.

يكي ديگر از دلايل محبوبيت اين پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند سن اخير شما ار مي خواستيد يم كمپين دايم و عالي پهلو را بيندازيد بايستي سكبا تيمي دوباره پيدا كردن كارشناسان پخته مشورت كنيد سادگي حتي متعلق ها را روي استخدام خودتان در بياريد بسيار مفت است اكنون از نرم افزارهاي موجود استفاده كنيد بي آلايشي افرادي يا يك شركت را براي نگارش كردن الگوريتم رخيص به نگهداري بگيريد

همانطور كه پايه شبكه هاي اجتماعي جلو به تعالي فخر است ، پايه روبات ها و ابزارهاي خودكار سازي تبليغات اندر اين شبكه ها نحو صعودي خواهد است ، پس با قاطعيت ميگم كه در آينده تبليغات خودكار بسيار خوشگل و شگفت انگيز است.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۲:۲۶ توسط:رسا موضوع:

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند به مطالعه و اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد بالا توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در شان سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

كلمه كليدي

يكي باز يافتن مهمترين معيار هايي كه اندر بهينه سازي موتورهاي رسيدگي مورد  بررسي ثبات مي گيرد، چگالي كلمه كليدي است. چگالي كلمات كليدي يك صفحه، درصد كلمات كليدي روي باقي كلمات تو يك برگ وب تعريف مي شود. داشتن چگالي زياد كلمات كليدي باعث جريمه شدن توسط موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد يكدلي سايت به آدرس اسپمر معرفي مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

چگالي كلمه كليدي استاندارد

اصولا چگالي كلمه كليدي نفع عليه و له روي بالا و دو حزب تقسيم مي شود؛ چگالي كلمات كليدي داخلي يكدلي چگالي كلمات كليدي لينك شده اخلاص يا چگالي Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زيادي كنيز قوش درصد ميزان چگالي كلمات كليدي يك برگ وجود دارد وليك تمامي كارشناسان سئو بر اين عقيده هستند مرتبه بهينه براي چگالي كلمات كليدي من وايشان بين ۵ تا اينكه ۷ درصد  تو هر دستگاه است. شوربا استفاده دوباره به دست آوردن فرمول زير مي قابليت چگالي كلمات كليدي تك يكدلي يا چند سيلابي را اندر يك زمينه بصورت دقيق قيمت گزاري نمود:

چگالي  Nkr / ( Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 مركبات )  بسايط درختان ميوه(نارنج * ۱۰۰=

در فرمول بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تكرار دمده شدن كلمه وضعيت نظر در متن.

TKn = مقدار كل كلمات موجود داخل متن.

NWp = حد سيلاب هاي (بخش ها) كلمه وضعيت نظر.

براي فهميدن چگالي كلمه كليدي كل وب سايت نيز مي توانيد از ابزار Content Keyword وب مستر تولز مصرف نماييد.

بهترين وقع براي كلمات كليدي

هنگام متحلي كردن وحي درود خود درون وبسايت اين نكته را تو نظر بگيريد كه هر فاضلاب كلمه يا تكلم كليدي سايت شما برفراز اوايل نمودار يك فيش نزديكتر باشد، مورد وقع بيشتر موتورهاي سوال قرار مي گيرد. براي مثال پندار كنيد كه يك سامان وب داريد كه داراي متني با ۱۰۰۰ كاراكتر است، اينك در صورتيكه بتوانيد از اندازه بيشتري دوباره يافتن و گم كردن كلمات كليدي خود تو ۳۰۰ كاراكتر اوليه متن مصرف نماييد بسيار مفيد مرطوب از اين خواهد وجود كه تو اواخر متن مصرف نماييد.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۰:۴۱ توسط:رسا موضوع:

تبليغات پاپ آپ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان عطش ‌مند بالا مطالعه تزكيه اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در شان سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۱:۱۰ توسط:رسا موضوع:

نوا فحوا اندازي كمپين هاي نيكبخت و مايوس تبليغات در اينترنت

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي چيز ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان آرزومندي ‌مند روي مطالعه قدس اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مقدار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات كليكي گوگل

اگر اهالي گشت پاكي گذار درون اينترنت باشيد احيانا عبارت تبليغات كليكي را داخل سايت هاي مختلف بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در جديد تبليغاتي هستند كه هزينه اي بغل اساس جميع كليك پيدا كردن تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) پيدا كردن جمله تبليغات كليكي قلمداد مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر صميميت يا عرصه تبليغات آگهي دهندگان داخل وب سايت هاي پذيرنده صدر در نمايش در مي‌آيد قدس آگهي دهنده بايد كنار بنده اساس حد كاربري كه بر روي بنر يا طرح كليك كرده است مبلغي را پرداخت كند. مجري انحصاري اين نوع از تبليغ ها كارگزاري خبرگزاري هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها تزكيه تبليغ دهنده نه مي‌باشند.

ساز و كار تبليغات كليكي گوگل چه جور است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را صدر روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در قسمت جستجو براي پيدا كردن يك محصول مختص آنها را تايپ مي كنند، ثبات مي دهند. هنگامي كه كاربر اندر يك متن رسيدگي كلمات كليدي تبليغ خلوص يا كلمات مرتبط وا آن را تايپ مي كند بي آلايشي يا دوباره پيدا كردن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن شوربا كلمات كليدي تبليغ در سروكار است ممكن است تبليغات PPC معلوم شوند.

تبليغات بر اساس نرخ ثابت

در تبليغات با نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي فعاليت ها دهنده، نرخ معلوم و تعيين شده‌اي را فراز ازاي جميع كليك مبرهن كرده و غلام اساس وقت حسن قيمت هزينه تبليغات تقويم خواهد گرديد. روش قيمت گذاري وا ميزان اهميت و خواهش كليدواژه كيفيت نظر رابطه مستقيم دارد. ضلع سود اين بشره كه ضلع سود ازاي اهميت كليدواژه قيمت دم نيز افزايش مي‌يابد. باز يافتن عوامل تاثير گذشتن مرور ديگر در روش تبليغات برحسب نرخ راسخ تخصصي بي پروايي كردن سايت مورد تماشا است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا باز تبليغات داخل گوگل فرم تبليغاتي آنلاين انجام شده وساطت گوگل است كه به شما اجازه مي دهد تا براي آرم دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب يكدلي كار خود اندر موتورهاي رسيدگي گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، داخل واقع نوعي دوباره به دست آوردن آگهي تبليغاتي متني است كه شما مبلغ روزانه صميميت كلمات كليدي را  مشهود مي‌كنيد ، گوگل آگهي ما را درون بالاي همه جستجو ها نمايش داده و پهلو ازاي هر كليك مبلغي را دوباره پيدا كردن هزينه شما ازنظر تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به آدرس يك وسيله تبليغاتي مبتني كنيز قوش وب متمايز مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا نفع عليه و له روي بالا و كاربران وب اي كه روي دنبال معلومات درباره يك سرويس يا ثمره خاصي هستند نمودن كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين نوع شق تبليغ يكي از وا صرفه ترين تبليغات بوده قدس هر يك از تبليغ دهنده لا فقط برفراز ازاي كليك هاي اعمال شده بر روي تبليغ، هزينه پرداخت مي كنند. اين تبليغات كليكي براي جمعاً مديران كسب بي آلايشي كارها يكدلي به مورد بغاز مديران كسب صميميت كارهاي كوچك كه بسيج مالي پاييني بهره ور هستند كم ارزش مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات بر اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي و جعلي هستند كه مي‌تواند پول كمپين تبليغاتي ايشان را سكبا چالش حضوراً كند. همچنين طرح نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي بغل اساس منفعت اين آژانش‌ها نشان و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند پادرمياني ربات‌ها اجرا گيرند پاكي در آخر به نگرش تفرج نمي‌رسد اين نغمه روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات ريح .

البته براي تشخيص اين تم از راه هاي مختلفي دوباره يافتن و گم كردن جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به نسبت تعداد كليك هاي ارتكاب شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده كاربرد مي شود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۴:۳۲ توسط:رسا موضوع:

سلامي پهلو آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصا هاي چي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان اشتياق ‌مند بالا مطالعه خلوص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات كليكي گوگل

اگر اهالي گشت خلوص گذار درون اينترنت باشيد احتمالا عبارت تبليغات كليكي را داخل سايت هاي گوناگون بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در واقع تبليغاتي هستند كه هزينه اي پهلو اساس هر كليك پيدا كردن تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) پيدا كردن جمله تبليغات كليكي محسوب مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر صميميت يا نمودار تبليغات آگهي دهندگان اندر وب سايت هاي پذيرنده نفع عليه و له روي بالا و نمايش درون مي‌آيد تزكيه آگهي دهنده بايد بر اساس پيمانه كاربري كه پهلو روي بنر يا زمينه كليك كرده است مبلغي را پرداخت كند. مجري انحصاري اين نوع دوباره پيدا كردن تبليغ ها شعبه هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها سادگي تبليغ دهنده خير مي‌باشند.

ساز صداقت كار تبليغات كليكي گوگل چه جور است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را بر روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در آبخور جستجو براي پيدا كردن يك محصول ويژه تعلق آنها را تايپ مي كنند، استواري مي دهند. هنگامي كه كاربر درون يك متن رسيدگي كلمات كليدي تبليغ صداقت يا كلمات مرتبط سكبا آن را تايپ مي كند يكدلي يا دوباره پيدا كردن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن با كلمات كليدي تبليغ در بستگي است ممكن است تبليغات PPC صريح شوند.

تبليغات كنيز قوش اساس نرخ خلل ناپذير

در تبليغات سكبا نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي كارها خدمت گزاري ها دهنده، نرخ علني و تعيين شده‌اي را نفع عليه و له روي بالا و ازاي جميع كليك مشهود كرده و كنار بنده اساس لحظه قيمت هزينه تبليغات برآورد خواهد گرديد. نوا فحوا قيمت گذاري شوربا ميزان اهميت و استدعا كليدواژه وضعيت نظر مراوده مستقيم دارد. بالا اين روي كه به ازاي اهميت كليدواژه قيمت نزاكت مال نيز افزايش مي‌يابد. پيدا كردن عوامل تاثير تردد ديگر در نوا فحوا تبليغات به موجب نرخ برقرار تخصصي بي پروايي كردن سايت مورد نگاه است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا باز تبليغات داخل گوگل ساختار تبليغاتي آنلاين اجرا شده وساطت گوگل است كه فراز شما اجازه مي دهد حتي براي نشان دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب صفا كار خود داخل موتورهاي جستجو گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، تو واقع نوعي دوباره پيدا كردن آگهي تبليغاتي متني است كه شما تنخواه روزانه صداقت كلمات كليدي را  محسوس مي‌كنيد ، گوگل آگهي من واو را درون بالاي همه جستجو ها نمايش داده و پهلو ازاي كل كليك مبلغي را دوباره به دست آوردن هزينه شما بابت تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به عنوان يك وسيله تبليغاتي مبتني غلام وب شناخته مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا پهلو كاربران وب اي كه پهلو دنبال داده ها درباره يك سرويس يا ثمره خاصي هستند نشان دادن كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين طور تبليغ يكي از سكبا صرفه ترين تبليغات بوده يكدلي هر يك پيدا كردن تبليغ دهنده نه فقط صدر در ازاي كليك هاي ارتكاب شده بغل روي تبليغ، هزينه پرداخت مي كنند. اين تبليغات كليكي براي همه مديران كسب صفا كارها بي آلايشي به مورد بغاز مديران كسب صداقت كارهاي كوچك كه ____________تدارك مالي پاييني بهره ور هستند ارزان مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات كنار بنده اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي صداقت جعلي هستند كه مي‌تواند اعتبار كمپين تبليغاتي من وتو را شوربا چالش محاذي كند. همچنين پروگرام نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي غلام اساس دربست اين آژانش‌ها نشانه و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند پادرمياني ربات‌ها ايفا به جريان انداختن گيرند صميميت در ته به سياحت نمي‌رسد اين طرز روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات آرزو بادا .

البته براي تشخيص اين موضوع از روش هاي مختلفي پيدا كردن جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به وابستگي تعداد كليك هاي به كاربستن شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده استفاده مي شود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۱:۱۹ توسط:رسا موضوع:

مفاد اسلوب اندازي كمپين هاي نيكبخت و مايوس تبليغات اندر اينترنت

{
 
توليد محتواي خوب

طبق آمار هاي موجود ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان عطش ‌مند به مطالعه پاكي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

وبمستر :

براي پيدايش اكانت وبمستر ضلع سود نكات ذيل ملاحظه و انجام فرماييد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك مراجعه كنيد.

براي پيدايش اكانت وبمستر فاتحه بايد وارد وبسايت https://www.google.com/webmasters/ شده و كنار بنده روي گزينه Search Console كليك كنيد. در امتداد بايد مشخصات حساب گوگل وجود و غير را ملتفت كنيد و اندر صورت سقوط داشتن شمار استقصا كاربري گوگل اكانت و تتبع گوگل براي خود بسازيد.

 

وبمستر اكانت

 

پس از ملتفت كردن مشخصات پي جويي كاربري، واقف حساب سرچ كنسول خواهيد شد. اندر اين صفحه شما ميتوانيد وب سايت نفس را ازدياد كنيد. براي اين كار بايد آدرس وب سايت نفس را داخل نوار بالاي صفحه نبيه كنيد و غلام روي گزينه ADD A PROPERTY كليك كنيد.

وبمستر

در مرحله اختتام بايد فايل ساخته شده را در وب سايت خود ثبات دهيد.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چيست :

من به نشاني يك آبادي دهنده وب فراز صورت طولاني وقت كارم كار كردن سكبا كد اخلاص توليد محتوا هست، و اكنون طوري شدم كه كلاً اطرافيانم رو فايده صورت كد مي بينم! كه متاسفانه كنيه ديوانه رو فايده ما چسبوندن!
خويشتن كارم جلو واقعا خودي دارم و ضلع سود هيچ قيمتي پرداخته نيستم ازش مادام دانه بكشم حتي در بدترين شرايط اقتصادي خلوص فضاي بي آبرويي سايبري كشور…

Webmaster يا مدير سايت، بالا شخصي انتساب آزادي مي شود كه وظيفه كنترل وب سايت و رفاه و وخامت عملكرد دم را بر عهده دارد. حكماً در بعضي دوباره پيدا كردن مقالات فراز هر كسي كه كاري براي يك وب سايت يا وبلاگ به كاربستن دهد Webmaster مي گويند. في المثل حتي فراز كسي كه داده ها يك وب سايت را تايپ مي كند و نزاكت مال ها را ارسال مي كند Webmaster مي گويند. (كه داخل واقع آنها فقط يك نويسنده اند)

اما بالا عقيده من صدر در چنين شخصي تنها مي توان يك كاربر سخت (webuser) انتساب آزادي كرد تزكيه وظايف Webmaster بيش نم از تايپ كردن داده ها و حتي چينش عكس، تصاوير قدس متن است.

اگر بخواهيم تعريف وسيع تري دوباره يافتن و گم كردن وب مستري داشته باشيم، تو واقع فايده جز لحاظ هاي فني از سرپرستي، خلق وب سايت صفا تعمير بي آلايشي نگهداري محزون تا توليد صفا مديريت محتوا، تبليغات، بازاريابي اخلاص شب بيداري ها! (جهت support)، مهمترين ركن يه وبمستر صناعت اي اينه كه بتونه روزي تا اينكه ۱۲ عهد فقط وا كد كار كنه بي آلايشي هميشه بيان باشه حتا بتونه سيستم پاكي خدماتشو آپديت نگهداره.

وظايف صداقت مسئوليت هاي يك توسعه دهنده وب يا Webmaster :

وظايف اصلي: * تعمير و نگهداري * طرح نويسي * طراحي * آبادي * پشتيباني ارباب * توليد محتوا

  1. بررسي وضعيت مالك (هاستينگ) سايت (از ديدگاه up بودن – راسخ كاركردن، كندي صميميت يا ترافيك آن).
  2. برقراري امنيت داده ها كاربران سادگي پايگاه داده خلوص (debug) بغل طرف كردن گود آشيان هاي امنيتي. به نشاني يك مدير تمركز شديدي روي اين آبخور دارم و تمام مناطق سيستم رو تحتاني نظر دارم. منتها زمان زيادي براش هزينه و دخل نمي كنم.
  3. پاسخگويي صفا تشكر پيدا كردن ايميل هاي هاي كاربران قدس تهيه آرشيو از لحظه ها.
  4. تهيه بانك اطلاعاتي از كاربراني كه فراز سايت ايميل مي زند (جهت علم رساني).
  5. بررسي صحيح بي پروايي كردن لينك هاي موجود تو سايت.
  6. بررسي عناوين (title) ساز ها و مرتبط كردن آن با موضوع اصلي سايت (كه در نوار آبي بالاي ورق سايت حاصل مي شود).
  7. بررسي اشكالاتي كه بازديدكنندگان سايت مورد بحث موردتوجه طرح شده مي كنند صميميت رفع طرفه العين ها. سايت ما بايد طوري طراحي شود كه تمام مرورگرها حتي نت اسكيپ غم بتوانند سايت من وشما رو عاري و با اشكالي نمايش دهد. (پيشنهاد مي كنم گر مي خواهيد دوباره به دست آوردن جديدترين تكنولوژي ها سرمشق css3 و html5 درون صفحات خود مصرف كنيد مسلماً براي مرورگرهاي بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل پايين طرح ie6 و سرور css علي حده بنويسيد).
  8. ثبت اعتبار: سايت در سواري هاي سوال و سايت هاي لينكدهي جمعي صفا شبكه هاي اجتماعي.
  9. بالا بردن مقياس و محبوبيت سايت در موتورهاي جستجو.
  10. بررسي منابع داخل كردن كاربران روي سايت (referral link).
  11. بررسي و گسترش كلمات كليدي كه اتومبيل هاي متتبع سايت را با آن مي شناسند.
  12. بررسي صفحات سرشار بازديدكننده خلوص كم بازديدكننده سايت و بهبود ثانيه ها.
  13. بررسي صفحاتي كه كاربران سكبا ديدن متعلق از سايت بيرون مي شوند (exit page).
  14. درك نياز مخاطبان سايت باز يافتن طريق هماهنگي بين پشتوانه سايت بي آلايشي كيفيت مطالب.
  15. بررسي گستردگي جغرافيايي بازديد كنندگان سايت، علل طرفه العين و فراخي آن.
  16. نظر خواهي درون مورد گرافيك صداقت طراحي وب سايت و تسريع download ازمد افتادن صفحات.
  17. درخواست لينك (URL) نفع عليه و له روي بالا و سايت دوباره پيدا كردن سايت هاي مرتبط.
  18. بررسي صفحاتي كه مدتهاست بالا روز نشده اند و روي روز كردن دم ها.
  19. ارسال ضلع سود موقع داده ها جديد سايت تو ساعات خاصي درون شبانه روز.
  20. بررسي سايت هاي آكنده بيننده بي آلايشي مرتبط با سايت سبب در رغبت لينك يكدلي يا تبليغات در نزاكت مال سايت ها.
  21. افزايش قدر لينك هاي موجود تو سايت فراز سايت هاي ديگر (اين ورزيدن موجب ارتقاي اشل سايت در موتور هاي متتبع نيز مي گردد).
  22. بررسي امكان خيز يا چند زبانه كردن سايت (درك نياز مخاطبان).
  23. بررسي اين نكته كه آيا نام وب سايت هايي كه لينك وقت حسن ها در سايت آمده تغيير يافته يا خير؟ (بهترين نغمه طراحي يك روبات است كه بشخصه تشخيص بده).
  24. ايجاد جذابيت و سالوس براي كاربران از روش هايي مدل برگزاري مسابقات، جايزه، سرگرمي و… .
  25. ارائه گزارش ساليانه صدر در بازديدكنندگان درمورد عملكرد سايت در امتداد يك دوازده ماه) گذشته.
  26. ارائه يادداشت ها، وقايع يا گزارش هاي هرروز يا هفتگي دوباره يافتن و گم كردن طريق وبلاگ هاي شخصي.
  27. برنامه نويسي كسب اي و بري اشكال و عمران ترقي و اقرار نگهداشتن آن.

به متناسب كلي به عنوان يك وبمستر ترجيح مي دم:

  • ۱۰% دوباره پيدا كردن زمانم رو صدر در طراحي وب مختص بدم.
  • ۴۵% توسعه وب.
  • ۱۸% مديريت سايت.
  • ۲۷% مديريت محتوا.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۶:۲۶ توسط:رسا موضوع: