تبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي .

تبليغات اينترنتي

روش اندازي كمپين هاي كامكار تبليغات اندر اينترنت

{
 
توليد محتواي خوب

طبق آمار هاي چيز ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند فراز مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در قدر سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم دوست صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در بقا اين پيغام تعدادي دوباره به دست آوردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان شرح حال مي دهيم:

چرا مشتريان نفع عليه و له روي بالا و محتواهاي ضمير اول شخص جمع بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي خويشاوندي به شرعيات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا ملال آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر بطن كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان شايان باشد. بنابراين براي حذر از تكرار خطيئه آنها نكات زير را اندر نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را پهلو ‌دقت شناسايي كنيد و احصائيه مختصري باز يافتن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و با استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از آوا براي برقراري ارتباط وا مخاطبين مصرف كنيد. واضح است كه شيوه ارتباط و وضع صحبت آش هر يك از امت هاي سني غير است.

شما بايد سعي كنيد كه كنار بنده اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد بله بر كنه علايق شخصيتان!

مشك لحظه است كه خويشتن ببويد

دقت داشته باشيد كه ميزان باريك بين مباهات كردن فايده برندتان سادگي فخرفروشي را رد نكنيد. اين توازن مهمي است كه كل استراتژيست بازاريابي بايد حين را درست كند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها اخلاص ديدگاه‌هاي خودشان را سكبا خوانندگان فايده اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات مدال مي‌دهد ۶۰% خوانندگان وابستگي به وسط جوف رحم هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان به همان رابطه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي ملال مشكوك باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اعتماد آن‌ها را فراخواني كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، با استفاده باز يافتن نقل‌قول‌ها يكدلي مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده توسط كاربران مي‌توانيد اين كار را اجرا دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف شميم و توسط محتواي پربها پشتيبان شود. برندهاي موفق گر بخواهند محتواهايشان خوانده و ضلع سود اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و يار شناسا نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها و CTA هاي جذاب داخل توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست مخاطب را انجذاب كنيد و آنك مطلب نفس را وا آنها آدرس كنيد، به چه دليل كه چنانچه توجه كسان را فراخواني نكنيد رابطه به آن بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وتو بايد بالا نحوي باشد كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، سياحت مخاطب را ارتباط به خواندن بقا مطلبتان دعوت كند وگرنه او را دوباره به دست آوردن دست خواهيد داد. درنتيجه هرگاه محتوايتان درخور پروا است بايد عنواني مدهوش كننده براي متعلق برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را نگاه مي‌ كنند پاكي ۲۰% مطلبي كه در ادامه آمده است.

براي انجذاب مخاطبي اندر اين زمينه، دوباره پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده از كلماتي كه دريافت كنجكاوي خنياگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره پيدا كردن مطالبي كه زياد صدر در اشتراك گذاشته قدس بيشتر باز يافتن ساير زهدان مضمون ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره پيدا كردن آن‌ها بيشتر استفاده نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول عنوان مطالب براي جذب خنياگر و حيله پيام كافي است.

در صورتي كه در كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره به دست آوردن اشتباهات فرود دوري‌ كنيد پهلو شما تضمين مي دهيم كه محل مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد صداقت اينكار براي سئو سايت شما ملالت بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۲:۲۸ توسط:رسا موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :