تبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي .

تبليغات اينترنتي

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان هوس ‌مند بالا مطالعه صفا اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در قدر سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم مانوس صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در دنباله اين پيغام تعدادي پيدا كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان شرح مي دهيم:

چرا مشتريان روي محتواهاي ايشان بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي پيوند به شرعيات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا ملال آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان قابل باشد. بنابراين براي اجتناب از تكرار ريب آنها نكات زير را داخل نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را فايده ‌دقت شناسايي كنيد و آمار مختصري از افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و وا استفاده از محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از آواز براي برقراري ارتباط وا مخاطبين كاربرد كنيد. درخفا است كه شيوه رابطه و نحو صحبت وا هر يك از گروه هاي سني ساير اجنبي است.

شما بايد سعي كنيد كه بر اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد نعم بر شالوده علايق شخصيتان!

مشك نزاكت مال است كه خويشتن ببويد

دقت داشته باشيد كه كرانه باريك بين افتخار كردن روي برندتان صفا فخرفروشي را رد نكنيد. اين هم سنگي و بي تعادلي مهمي است كه جميع استراتژيست بازاريابي بايد نفس را درست كند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها و ديدگاه‌هاي خودشان را سكبا خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات نشان مي‌دهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به بطن هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان فايده همان ارتباط به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي كرب مشكوك باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و پشتگرمي آن‌ها را دعوت كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها قدس مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده توسط كاربران مي‌توانيد اين كار را اجرا دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف نفحه و ميانجيگري محتواي معظم پشتيبان شود. برندهاي موفق خواه بخواهند محتواهايشان خوانده و فراز اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و شناسنده نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها يكدلي CTA هاي جذاب در توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست سامع را كشش كنيد و آنجا مطلب ذات را سكبا آنها آدرس كنيد، چون آري كه يا وقتي كه توجه اشخاص را احضار نكنيد وابستگي به لمحه بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وايشان بايد روي نحوي شمه كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، گشت وگذار مخاطب را انتساب به خواندن استمرار مطلبتان جلب كند والا او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهيد داد. درنتيجه هرگاه محتوايتان درخور ملاحظه است بايد عنواني مدهوش كننده براي نزاكت مال برگزينيد. تحقيقات علامت مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را گلگشت مي‌ كنند پاكي ۲۰% مطلبي كه در ادامه آمده است.

براي كشش مخاطبي تو اين زمينه، دوباره پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده دوباره به دست آوردن كلماتي كه دريافت كنجكاوي خنياگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي پيدا كردن مطالبي كه زياد نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته سادگي بيشتر دوباره يافتن و گم كردن ساير بطن ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بيشتر استعمال نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول آدرس مطالب براي جذب آوازخوان و انتقال پيام كافي است.

در صورتي كه اندر كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فراز دوري‌ كنيد روي شما تضمين مي دهيم كه نگرش مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد سادگي اينكار براي سئو سايت شما رنج بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۵۰:۳۵ توسط:رسا موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :