تبليغات اينترنتي تبليغات اينترنتي .

تبليغات اينترنتي

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان آرزومندي ‌مند روي مطالعه تزكيه اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد به توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

بديهي است امروزه درون عصر ما كس براي دنبال كردن اطلاع دادن مربوطه بيش از رايانه هاي روميزي فايده موبايل و ديوايس هاي پرتابل  جديد رو آورده اند اين امر عمده را ميتوان با كمپين هاي تبليغات اندر اينترنت برفراز مشتريان آماجگاه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بنر مراجعه كنيد.

در بحث پي جويي جستجو در مورد كلمات دوباره به دست آوردن طريق موبايل بيشتر دوباره پيدا كردن رايانه  بوده خلوص درصدي معادل ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار آرم دهنده خلوص حاوي پيام معظم و مهمي براي بازارياب ها صداقت مشاغلي است كه مي خواهند داخل فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي نوا فحوا اندازي كنند.

اين كمپين خير بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين مقال ما داعيه داريم تجارب خود را اندر مورد برگزاري كمپين هاي كامكار تبليغات در اينترنت را به بين آماري دوباره به دست آوردن نحوه رسيدگي كاربران در اسباب همراه نشان دادن نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه تيزفهم در الان رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد كسان آمريكايي بنا ضلع سود تحقيقات تلفن همراه بي ذكاوت دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي تو سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن مصرف فبلت ها اخلاص ارتقاي قابليت ها صفا امكانات اسمارت فون لا ، دوباره به دست آوردن جمله دلايل احتمالي اين ترقي ۱۱ درصدي برملا شده.

اگر شركت اپل ثمر جديدي معرفي كند ، ميتواند آرزو داشته باشيم كه مشتريان وفادار و نفوس و كاربران ضلع سود مدت حد اقل يك هفته موجب كسب داده ها مربوط پهلو اين محصول تازه تمامي جستجوگرهاي اينترنت را تو نوردند.

براي عيان بودن اين مسئله تو شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل عرضه كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند معين ذيل بلندي گرفته

kampain

از مزاياي سوق و ميدان معامله ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه بر اين، معمولاً همزمان با عرضه يك مدل جديد، سوال براي مدل‌هاي قديمي همان محصول نيز افزايش مي‌يابد.

اين خريدوفروش ثانويه – يعني بازاري كه آدم به دنبال بيع موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت برفراز سمت مدل جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – فرصت جالبي است كه بازارياب‌هاي ذكي مي‌توانند از لمحه سود مناسبي فايده دست آورند.

ايام خريد را بابت داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و جمعه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي نظير خريدهاي نوروزي مردم ايران در آستان سال نو است كه تو آن، قد فروشندگان حسابي گرم است.

بازارياب‌ها صميميت آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند سادگي كمپين‌هاي مفت و هوشمندانه‌اي به مفاد اسلوب اندازند.

يك راهكار براي نيل صدر در اين هدف، جمله است از: تنظيم شعاير اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم فراز Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار وسايل پوشيدني را دست كم نگيريد

در نوبهار و پاييز شكوفه بت خانه امسال همزمان با غوغاي عرضه نسخه جديد ساعت باهوش شركت اپل موسوم روي اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده نيستي كه ارزش بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك يكدلي جواهرآلات هوشمند) دوباره به دست آوردن ۳.۳ ميليارد دلار داخل سال جاري، نفع عليه و له روي بالا و ۱۸ ميليارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز نشان مي‌دهد كه اندر سال ۲۰۱۵ از هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر روي خريد ادوات پوشيدني علاقه علامت داده است.

۱۹ درصد اين نفوس براي خريد يك دستياره تناسب‌اندام صداقت ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني اعلام آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي بي پايه به وسايل پوشيدني داخل Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران روي اين هوا بوم وبر و نيز نمايش محصولات جديد عنوان شده است.

به نشاني مثال، كاربران در دوره زماني نسبتاً درازي به جستجو درباره دستبند تناسب اندام Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظه‌اي از تيمچه گجت‎هاي پوشيدني در اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مورد بحث موردتوجه طرح شده فناوري را زير سياحت بگيريد

علاوه صدر تعطيلات و دوره هاي اختصاص خريد، براي محصولات جديد نيز طرح داشته باشيد.

شما بايد پيگير آگاه كردن مربوط روي محصولات پاكي گجت هاي جديد صداقت پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي در كمپين‌هاي شراء لوازم جانبي

بايد فراز طراحي موبايلي جلو آوريد، چاره‌اي نيست!

در فقره كمپين‌هاي مرتبط آش لوازم جانبي و نتايج تابع ها يا نيز Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه البته بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازت كار خود ايستادگي دهيد و لمحه را پياده سازيد.

Mobile first متناسب شيوه داخل طراحي ريسپانسيو است كه كنار بنده اساس اولويت كوچك به ارشد به پيش مي‌رود.

يعني مبدا طراحي وا يك ستون ايفا به جريان انداختن مي‌شود يكدلي سپس آش استفاده دوباره پيدا كردن راهكارهايي خاص – كه فني است و خارج از شكيبايي اين سخن فصل – سايت براي عرضه در نمايشگرهاي بزرگتر آراسته مي‌شود.

نمايش صحيح سايت داخل نمايشگر كاربر – چه ارشد باشد و فاضلاب كوچك – دوباره به دست آوردن جمله دلايل اصلي استفاده از اين طرز مي‌باشد.

يك راه براي نيل فايده اين هدف، كاربرد از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند شما را تو اين مسير ياري رساند.

از نقطه تماشا زمان‌بندي، جستجوهاي چرت به عقار جانبي، در ايام جمعه سياه تزكيه تعطيلات كريسمس اوج مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي همنشين هوشمند، نفع عليه و له روي بالا و دنبال اين هستند كه اختفا گجت خود را تازه كنند يا روي قابليت‌ها صداقت امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره به دست آوردن اين فرجه حداكثر استفاده را نمايند، بايد پاره عمده‌اي پيدا كردن بودجه خويشتن را به اين ايام ويژه تعلق دهند و وا رصد اطلاع دادن روز و ثانيه چه كه اندر شبكه‌هاي اجتماعي صميميت پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس پاكي كدام اثاث جانبي از محبوبيت بيشتري قبل كاربران بهره ور است و كنيز قوش همين قاعده طرح و نقشه كمپين خود را سكبا اقتدار و ظن موفقيت بسيار پياده و ايفا به جريان انداختن نمايند.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۷:۱۶ توسط:رسا موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :